Crantzanele fara sare

Cum imi doream sa rontai ceva si nu gasesti absolut nimic prin magazine, fara sare, m-am gandit sa inventez eu un fel de Crantzanele.
Ingredientele sunt in cantitate variabila, in functie de ce aveti voie sau ce va place.



Ingrediente: 

faina,
apa,
usturoi granulat,
boia dulce ,
piper,
putina pasta de tomate Olympia
(aceasta pasta nu are sare),



Mod de preparare:

Se amesteca toate ingredientele pana obtinem un aluat destul de tare si il intindem cu sucitorul (eu am folosit o masina de facut paste), pana facem o foaie foarte subtire.
O taiem cu un cutit de pizza sau chiar cu un pahar (daca vrem sa iasa rotunde), le asezam pe o tava acoperita cu foaie de copt (e importanta foaia de copt! ) si gaurim Crantzanelele cu o furculita, sa nu faca bule mari.
Bagam tava in cuptorul incins si o lasam 5-10 minute, pana vor capata o culoare aurie.
Le lasati la racit cateva minute si le puteti manca simple sau impreuna cu un sos sau iaurt.

Pofta buna!

4 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

As dorii proportii

Unknown spunea...

As dorii proportii

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.